#kisebbmintharom

#kisebbmintharom

Szösszenetek II.

Még mindig nem vagyunk teljesen épek.

2016. november 21. - hexagonphoto

- Bonyolult volt ez a mondat

- Mert én ilyen bonyolult lélek vagyok. Csak a kiválasztottak érthetnek meg.

- Ha akarják, ha nem

- És általában nem :(

 soft-green-polka-dot-wall-decal.jpg

 

Ritkán vannak ilyen reggeleim, de hajlakk helyett majdnem wc spray-t használtam, és persze jól el is késtem...

 soft-green-polka-dot-wall-decal.jpg

 

- De Coelho meg bármi. Nem érdekel. Kicsit akarom tudni milyen, amikor szar.

- Megverlek, ha gondolod. Utána meg nem viszek húslevest a kórházba

- Úgyse ütnél meg. Ne viccelj.

- Én nem, de ismerek olyat aki igen

soft-green-polka-dot-wall-decal.jpg

Egy musicalben dolgozol, csak meg nem vetted észre mert annak például elég szar.

soft-green-polka-dot-wall-decal.jpg

 

Leszarom, hogy hogyan szokták. Nem érdekelnek a pórnép konvenciói.

 soft-green-polka-dot-wall-decal.jpg

Az érzések sajnos geci dolgok.

 soft-green-polka-dot-wall-decal.jpg

 

- Tök jó lenne, ha valaki helyettem csinálna meg pár dolgot és adna buksi simit. Aztán meg eszembe jut, hogy ja hát én egy erős független nő vagyok kérlek alássan. Hogy bassza meg.�

- I'm an independent woman. Yes. Hooray. What a fun.

- Buksi simi is kell. A buksi simi kell

- Simogasd meg néha magadnak. Nem számít semmit. De nagyon szánalmas cserébe.


soft-green-polka-dot-wall-decal.jpg

 

- Amúgy lehet h ezek csak nekünk viccesek

- Nem baj

- Én akarom hinni, hogy vicces vagyok.

- Egyelek meg. Én tudom, hogy nem vagyok

- De én igen

- Addig jó amíg ezt hiszed.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisebbmintharom.blog.hu/api/trackback/id/tr7211978720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása