#kisebbmintharom

#kisebbmintharom

Szösszenetek párbeszédeinkből

2016. október 24. - hexagonphoto
soft-green-polka-dot-wall-decal.jpg
"Akkora idióta ez a nő, hogy önmagában teljesíti Kövér László női princípiumát"
soft-green-polka-dot-wall-decal.jpg
"Az Attilákról mindig a házibuli Attilával jut eszembe"
soft-green-polka-dot-wall-decal.jpg
"-Olyan régen voltam randi randin.
Anyám.
Lusta vagyok fürdeni.
Undorító... Pedig muszáj lesz

-Ne menj büdösen kérlek
Legalább fújd be magad"

soft-green-polka-dot-wall-decal.jpg
"A borotva az ősi vágycsökkentő"
soft-green-polka-dot-wall-decal.jpg
"-És te mit csináltál ma?
- Semmi különöset, sírva maszturbáltam a fürdőkádban. Te?"
soft-green-polka-dot-wall-decal.jpg
"hátokéjó
Majd kézen fogva elmentek az analóg gépetekkel naplementét fotózni.
Én már ezt várom
Ha lesz valakid én leszek a gyereketek
Minden megvetetek vele és leiszom magam a pénzén"
soft-green-polka-dot-wall-decal.jpg
"- Mit akar? Cuki voltál nyenye?
-Mit akarna. Engem. Olvasta a cikket."
soft-green-polka-dot-wall-decal.jpg
"-Most muzsikát hallgatok már gitároztam is.
Sőt. Fel is öltöztem a habfürdőm után

-Csodajó
Engem meg kiégetett a családom

-Nem baj majd visszaégetünk"
soft-green-polka-dot-wall-decal.jpg

"Dávid lett. Maradhat?"

soft-green-polka-dot-wall-decal.jpgsoft-green-polka-dot-wall-decal.jpg

soft-green-polka-dot-wall-decal.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisebbmintharom.blog.hu/api/trackback/id/tr4511835239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása